Unimog U401.Zeer gedetailleerd model en vrijwel volledig van metaal. De kap is afneembaar, de deuren kunnen open, motorkap kan open en schotten zijn afneembaar net als bij de echte machine. De voorwielen sturen en de assen zijn geveerd.
Lanz Ackerbulldog. Een mooi gedetailleerde trekker die volledig van metaal is gemaakt. De voorwielen zijn fuseegestuurd.
John Deere 4755 van Schuco. Mooi gedetailleerd en bijna volledig van metaal. De hef is Siku compatibel. De trekker heeft een afneembaar frontgewicht. Uitgevoerd op dubbellucht.
Fortschritt ZT 304 2WD. Een mooi gedetailleerde trekker die vrijwel volledig van metaal is gemaakt. De cabine deuren en het achterraam kunnen open. De motorkap kan omhoog zodat de details van de (M.A.N. licentie) 4-cilinder motor zichtbaar worden. Dit is een industrieuitvoering en daarom is de trekker alleen van een trekhaak voorzien.
Hürlimann H-6160. Legendarische klassieker uit Italië! Overwegend gemaakt van kunsthars. Daardoor niet geschikt om mee te spelen!
Gelimiteerd oplage van 500 stuks
Lamborghini 1556DT. Legendarische klassieker uit Italië! Overwegend gemaakt van kunsthars. Daardoor niet geschikt om mee te spelen!
Gelimiteerd oplage van 500 stuks
Same Hercules 160 gold. Legendarische klassieker uit Italië! Overwegend gemaakt van kunsthars. Daardoor niet geschikt om mee te spelen!
Gelimiteerd oplage van 400 stuks
Deutz Intrac 6.60 Terra Tires. Een mooi gedetailleerde trekker die vrijwel volledig van metaal is gemaakt. De deur en het achterraam kunnen open en de vooras is fusee gestuurd. De trekker komt met een afneembare Accord snelkoppeling waardoor Siku en Universal Hobbies werktuigen zowel voor- als achterop passen. En de trekker heeft zowel voor als achter een in lengte verstelbare topstang.
International 4166 4WD. Legendarische Amerikaanse klassieker. verwegend gemaakt van kunsthars. Daardoor niet geschikt om mee te spelen! De echte trekker heeft vierwielbesturing, bij het miniatuur is de stuurinrichting star.
Gelimiteerd oplage van 1.000 stuks
Schlüter 950V. Legendarische klassieker uit Beieren! Overwegend gemaakt van kunsthars. Daardoor niet geschikt om mee te spelen!
Gelimiteerd oplage van 500 stuks
Deutz F1 M414 trekker.
De motorkap is afneembaar waardoor alle motor details zichtbaar worden en de vooras heeft fusee besturing. Het model is vrijwel volledig van metaal en super gedetailleerd.
International 1255. Heeft Siku compatibele hefinrichting. Motorkap, achterraam en cabinedeuren kunnen open. Zijpanelen van de motorkap zijn afneembaar.
Dit is de eerste versie van de 1255 met de Cockpit cabine.
IFA RS03 Aktivist. Legendarische DDR trekker, overwegend gemaakt van kunsthars. Daardoor niet geschikt om mee te spelen! Maar wel met cabine, voorzien van een maaibalk.
Gelimiteerd oplage van 750 stuks
John Deere 7610 Powershift van Schuco. Mooi gedetailleerd, deels metaal, deels kunststof. De hef is Siku compatibel.
Deuren en achterraam kunnen open, spiegels kunnen inklappen.
John Deere 4850 4WD dubbelucht van Schuco. Mooi gedetailleerd op dubbellucht en voorzien van de bekende Sound Guard cabine. Bijna volledig van metaal. De hef is Siku compatibel.
John Deere 4955 van Schuco. Mooi gedetailleerd en bijna volledig van metaal. De hef is Siku compatibel. De trekker heeft een afneembaar frontgewicht. Eerder is deze trekker er ook geweest op smallere banden.
Figuur en werktuig worden niet meegeleverd, zijn afgebeeld als illustratie .
Charkow T-150K. Russische trekker, overwegend gemaakt van kunsthars, met veel kleine details.Daardoor niet geschikt om mee te spelen! Maar wel met cabine, voorzien van volledig interieur. knikt en rolt, maar geen speelgoed voor de zandbak. Anders dan Belarus werd deze trekker in Okeraïne geproduceerd, maar voor export wel als Belarus verkocht.
Gelimiteerd oplage van 500 stuks
Kirovets K-700M knikshovel. Is grotendeels van metaal gemaakt, de bak is kunststof. Beide cabine deuren openen, het klepje op de uitlaat beweegt en de motorkap kan open. Dan komt de 12 cilinder dieselmotor tevoorschijn.
Kirovets was lange tijd DE Russische zware kniktrekker voor de grote staatsbedrijven. Ook in Oost Duitsland zijn ze op een behoorlijke schaal in bedrijf geweest, maar ze werden ook voor allerlei industriële toepassingen gebruikt. Onder andere bij de aanleg van pjipleidingen.
Om een echte K-700M aan het werk te zien, klik op de foto:
Deutz Fahr Agrotron 9310 TTV . Een mooi gedetailleerde trekker. De cabinedeuren kunnen open, de motorkap kan omhoog en de trekker heeft een Siku compatibele hef.
De hefarmen van de fronthef kunnen omhoog klappen wanneer ze niet worden gebruikt.
Deutz F3 M 417 met cabine. Een mooi gedetailleerde trekker die vrijwel volledig van metaal is gemaakt. Vooras is fuseegestuurd
Kirovets K-700T transporter. Kniktrekker met laadplatform. Is grotendeels van metaal gemaakt, maar delen zijn ook van kunststof. Beide cabine deuren openen, het klepje op de uitlaat beweegt en de motorkap kan open. Dan komt de 12 cilinder dieselmotor tevoorschijn.
Kirovets was lange tijd DE Russische zware kniktrekker voor de grote staatsbedrijven. Ook in Oost Duitsland zijn ze op een behoorlijke schaal in bedrijf geweest, maar ze werden ook voor allerlei industriële toepassingen gebruikt. Onder andere bij de aanleg van pjipleidingen.
Om een echte K-700 aan het werk te zien, klik op de foto:
Case International 1455 XL van Schuco. Heeft Siku compatibele hefinrichting. Motorkap, achterraam en cabinedeuren kunnen open. Het frontgewicht is afneembaar. Mooi gedetailleerd en overwegend van metaal.
Lanz Eilbulldog met neergeklapte linnen kap. Een precisie trekker die van elk detail is voorzien inclusief lier met ankers achterop. De trekker is vrijwel volledig van metaal gemaakt.
Deutz 60 pk rupstrekker. Een mooi gedetailleerde trekker, overwegend gemaakt van kunsthars, met veel kleine details.